HomeРазвлеченияRelated VideosMore From: Complex News

Things Get Heated Between Migos, Joe Budden, and DJ Akademiks at the BET Awards | Everyday Struggle

44198 ratings | 5189408 views
Things got heated between Migos, Joe Budden, DJ Akademiks and Nadeska Alexis during an upcoming episode of #EverydayStruggle, which was filmed live from the BET Awards red carpet. The full episode drops tomorrow morning. Subscribe to Complex News for More: http://goo.gl/PJeLOl Watch 'Complex Live' on Go90 here: https://www.go90.com/shows/11cHKK3D2iU Check out more of Complex here: http://www.complex.com https://twitter.com/Complex https://www.facebook.com/complex https://www.instagram.com/complex/ https://plus.google.com/+complex/ COMPLEX is a community of creators and curators, armed with the Internet, committed to surfacing and sharing the voices and conversations that define our new America. Our videos exemplify convergence culture, exploring topics that include music, sneakers, style, sports and pop culture through original shows and Complex News segments. Featuring your favorite celebrities, authoritative commentary, and a unique voice, our videos make culture pop.
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (12863)
Dean Henderson (4 hours ago)
Joe didn’t want no smoke
Eduardo Prado (9 hours ago)
The migos fucking suck rappers man mumbles
Chuck Taylor (13 hours ago)
Why these niggas lookin like the cast of “ That 70’s Show “. Ey migos! Pussy ass migos! Y’all niggas lookin like KX & the sunshine band !
Joey !!! (15 hours ago)
Iconic 💀😂
jose Romero (16 hours ago)
A bunch of homos beefin funny
Roy K (19 hours ago)
0:30 love quavo’s smile
Deminus (20 hours ago)
This 80's clothing style has to fucking stop dude
pjmingi (20 hours ago)
Offset just standing in the back when Quavo and Takeoff got up 🤣🤣😭
Bootylicious 02 (20 hours ago)
Where is the security guard when you need it?
daniel castaneda (21 hours ago)
Joe just fed up with how mentally retarded migos are lol
madam lyné (21 hours ago)
Joe buddens jealous...as they the next hot thing since destinys child...theyre flames😙❤Quavo is the Beyonce of the group😂😍
V i BE (1 day ago)
I fuckin love joe 🤣🤣🤣 Complex is trash for taking him off
ricky lopez (1 day ago)
Joe buddens just mad nobody fw his music but everybody loves migos lmao
Sidi Ami (1 day ago)
Joe Buttons be asking for that ass whooping..
J.T.R. 313 (1 day ago)
this looked staged...but if not who the fuck sposed to be scared of a bunch men wearing blouses...I wouldn't be ...sorry folks but the black male feminization is underway I refuse to take part
Victor Apachito (1 day ago)
hahaha
courtney Haynes (1 day ago)
LMAOOO
kevin sisneros (1 day ago)
Migos is absolutely trash
scndp4life (2 days ago)
Takeoff was the one that was going to swing first. He advanced on Joe so quick
Goace Florin (2 days ago)
Dumb fucking crows.
AJ's choice (3 days ago)
This is what the end of his carrer looks like. Budden fell off !!!
AJ's choice (3 days ago)
FUCK JOE BUDDEN. HE'S WACK AF. HES JUST MAD EVERYONE AROUND HIM GEETIN THERES BUT HIM!. HE FEELS LIKE THEY AINT SHIT, SO WHY THEY MAKIN MONEY THEWAY HE SHOULD BE MAKIN. HE'S MOT BITTIER USED UP ARTIST. HE WAS HATIN ON XO TOUR ALBUM. BUDDEN SALTY AF
Symone Frost (3 days ago)
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Bisbender (3 days ago)
Black monkeys lmao
tabz47 (3 days ago)
A 2017 classic !
WalkingWaffleMusic (3 days ago)
WOOOOOOOOOOOOORLDSTAAAAAAAAAAAR
Blanchy (4 days ago)
Why the fuck do they wear two watches 😂🤦🏼‍♂️
chris melendez (4 days ago)
Blouse gang attack!!!
vanessa walcott (4 days ago)
History in the making
Frank Castle (4 days ago)
Notice at 0:36 Quavo was the first one to look at him LMAO
Juan Tijerina (4 days ago)
Migos got up real f****** quick ✊✊✊✊✊✊🔥
JDM Yaj (4 days ago)
Joe was being mad disrespectful. I'm glad migos set that shit straight tho
GOLD GIB (4 days ago)
they look like a garden
Tide Bleach (4 days ago)
*N I G G E R S*
creepy walmart lady (5 days ago)
what actually happened tho
Oliloh Real Vilando (5 days ago)
QUAVOOOOOOOOO
tailz 920 (5 days ago)
Wow! Dude at the end had microphone and still couldnt here him! He mumbles too much!
Rosalinda Rodriguez (5 days ago)
Akademiks was doing that on purpose
supmayn yo (5 days ago)
fuckin pussies dos migos bitches
Miko Medan (5 days ago)
Offset just disappeared in the crowd like homer in the bushes
Lebouski (5 days ago)
these guys are grade A niggers, like speak the fuck up dude and talk clearly 😭😭😭 shit is soooo funny people will look back on this era of rap and just laugh, fucken laughable ha!
Caleb Kibet (6 days ago)
fuck you Joe
Row Your Boat (6 days ago)
Takeoff bout to wreck him
puppy power (7 days ago)
I thought this was a parody
301AG (7 days ago)
Give ah damn how much them outfits cost. Them niggas dressed like zoro and prince.
Alejandro Rivas (7 days ago)
Y joe budden sound like a heavy ass cigarette smoker “we gotta rap this up doe”
ninetailfox1983 (7 days ago)
Joe Budden crackhead ass hating lmao
Johnnie Washington (7 days ago)
Dead😂he talk shit but didn’t swing on them
[GiN]P1G_BEN1S1495 (7 days ago)
Bruh we need them subtitles
babyboy stillyoung (7 days ago)
Joes face throughout the whole convo explains it all....just look at his facial expression lol
Amber Cassell (7 days ago)
Lmfao, that's what it look like when some little fakes try n act hard.
Richard mercado (7 days ago)
I’m 26 but I’m old school Joe burden all the way, migos are some fruity ass weirdeos.
Sean Donoghue (7 days ago)
As soon as they stood up he shat himself
Mickey Hicks (7 days ago)
Turn on captions
Frank Nowak (8 days ago)
say agen
Anu Malepeai (8 days ago)
Joe budden shouldn't even be allowed to these events w his disrespectful ass!!! Man I'm setting up myself for some joe butt smeller to come turn me off w some "he important to this rap game shet" get tf outta here wit that non sense
kalee nantais (8 days ago)
Megoes are pussys like usual
Del Filmwerks (8 days ago)
Migos are some starboy faggots. This is the greatest group in modern rap? Lol
Jordan Streib (8 days ago)
All these new rappers are jokes
Pond Str (8 days ago)
Joe Budden is an asshole, i can’t stand him. He thinks he is relevant, his songs are trash
Zachery Newton (8 days ago)
Migos says “what are you trying to do?“ I don’t know what Joe Budden was trying to do but Migos looks like they’re trying to suck some dick… these little twink ass faggots that can’t rap to save their lives talking shit?? I would’ve just knocked all their little dreadlocked heads together.
Alan Franco (8 days ago)
Migos dress like little skinny ghetto girls...what a bunch of bitches
Delicia Rayford (8 days ago)
Joe a hater
Thomas Elliott (8 days ago)
Lmao Quavo and offset are so fake. Lucky they got takeoff to have their backs.
Josh Harmon (9 days ago)
wtf
Spencer (9 days ago)
they like the jellyfish from shark tale
christos1440 (10 days ago)
Joe budden got his ass kick by wu tang now he want more ass whipping smh lol 😆
MachiavelliQ 87 (10 days ago)
Now you know that Migos wouldn’t do shiet if Royce and Crooked were next to Joe. Those are facts, that would of ended in a L for them.
Elitelife666 (10 days ago)
Fuck the fake migos... them niggas cant even talk...
MH United (10 days ago)
LoooooL Migos would get wrapped, why they standing up like they gon do something
MH United (10 days ago)
LoooooL Migos would get wrapped, why they standing up like they gon do something
Miguel Soto-Rios (10 days ago)
Migos...... BASURA!!!!! TRASH!!!! THAT'S NOT MUSIC..... IT'S NOTHING GOOD .
Rottsrule (10 days ago)
At :40 sec Transformer form!! 😂😂😂😂
THE MAORI WARRIOR (10 days ago)
HAHAHAHAHA LMAO
Dirty Dan (10 days ago)
Takeoff looks like he wants to beat that dudes ass
Dr Dingle Berry (10 days ago)
The everyday struggle is the most trash show ever fucken made, you got a fat hamster running his mouth about every one & dick riding the shit out of some rainbow fag, then you got some confused ass bitch in the back that just there no talent what so ever, then you got this mid life crisis looking crack head
orlanduce (10 days ago)
Joe Budden was in the hot seat
scott elkins (10 days ago)
Budden would beat the dam brakes off all 3 them funky boyz. Them dudes are clowns
cale (11 days ago)
Pussy nigga like joe budden
NegitiveMC (11 days ago)
LOL THE MIGOS R BLACXK
Rodolfo Meneses (11 days ago)
Budden is a bum.
don brassco (11 days ago)
Jersey Joe Be 🌟 ish😵😔
BIGGIEDEVIL (11 days ago)
Migos act tough but wait for there body guards to rush Joe, nothing but a bunch of fake ass niggas
anthony rodriguez (11 days ago)
pretty tuff with the howl posse
april conley (11 days ago)
HA unbuttoning and rolling up the sleeves of the slim fit shirts is hilarious to me
Deceived Society (11 days ago)
Fake
Angelic Washington (11 days ago)
Quavo face says it all.
lI VICEROY Il (12 days ago)
SAYIMLEFTOFFBADANDBOOJEE
S.a.J.e Surf (12 days ago)
I don’t get why Migos were angry
Sharufa Musuyi (12 days ago)
When Takeoff dropped that mic🤫😮
Martin Griciuk (12 days ago)
ICE TRAYYYYYYYYYYYYYY BIACH
Anmol Plays (13 days ago)
takeoff just be chillin in the back
AJ (13 days ago)
Fake
Chicago Tomahawk (15 days ago)
CLOWNASSNIGGAS
Chicago Tomahawk (15 days ago)
Dumb ass niggas can’t even talk
jessanal bergh (15 days ago)
Ywahh need translator
Inola Wilks (15 days ago)
Offset will fight 😬lol in the middle of a concert or anything
video comment (15 days ago)
Watch akademics 0:40 to 0:47 scareddd af
A B (15 days ago)
dayathnkimleftoffbadnboujje?
Joel Carter (15 days ago)
Game......blouses....

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.